į pradžią turinys susisiekite  
 lt  |  en  |  ru 
Naujienos
2020-06-09

  • Reikšmę turi ne tik jūsų elgesys treniruotės metu, bet ir kasdieniai įpročiai bei gyvenimo būdas, ypač – mityba. Tam, kad organizmas apsirūpintų reikiamomis maisto medžiagomis, valgykite pakankamai vaisių ir daržovių, nes tokiame maiste itin gausu mikroelementų ir elektrolitų.
  •   Jeigu sportuojate itin intensyviai ir kiekvienos treniruotės metu netenkate daug skysčių, derėtų apsvarstyti galimybę vartoti tam tikrus maisto papildus. Prakaituojant žmogaus organizmas netenka itin daug elektrolitų bei druskų, tad ilgainiui sportuojant gali imti kamuoti silpnumas ir sumažėti fizinio krūvio toleravimas. Norėdami pasirinkti būtent jūsų organizmui tinkamus maisto papildus, pasitarkite su vaistininku ar gydytoju.
  •     Sportuodami visuomet įvertinkite savo kūno galimybes. Derėtų itin atidžiai pasirinkti treniruočių trukmę, intensyvumą ir dažnumą, nes priešingu atveju organizmui ne padėsite, o pakenksite. Sportuojant karštyje, reikėtų sumažinti organizmui tenkantį fizinį krūvį ir daugiau laiko skirti žemo intensyvumo treniruotėms – jogai, pilatesui, tempimo pratimams.
  •   Karštą dieną norite atsigaivinti ir intensyviai pasportuoti tuo pačiu metu? Rinkitės sportą vandenyje – plaukiokite ar atlikite vandenyje įvairius pratimus.
  •   Nepamirškite vandenyje elgtis atsakingai.